21 August 2012

Revin

Salutare, nu ne-am mai auzit de mult, si trebuie sa revin cumva pentru ca timpul trece iar eu incep sa uit din povesti. Nu am mai scris din o gramada de motive pe care nici eu nu le mai stiu: multa munca, lipsa de chef, lipsa de evenimente, Dumnezeu stie. In orice caz scuzele nu-si mai au rostul atat de tarziu, pot doar sa incerc sa va aduc la curent cu ce am mai facut din iarna pana acum, dar incet, pentru ca au fost multe si marunte...
 
Asa e aici la mine, la tara... iarna cica...


A trecut iarna foarte repede si mare lucru nu am facut, antrenamentele mele de iarna par sa nu mai existe practic, din pacate. Am avut parte de o toamna extraordinara din punct de vedere am climei si am profitat din plin de ea, am tras ture de mtb pana tarziu in decembrie, iar noiembrie am alergat aproape zilnic la lumina frontalei, a fost un super inceput de iarna. A urmat un concediu de vreo luna jumate in care am mers in Romania unde, evident nu am mai facut nici un fel de antrenament. Ianuarie si februarie la fel, pauza totala, doar cateva iesiri prin Padurea Neagra la sky. Abia la inceputul lui martie am inceput sa pun osul la munca, am reinceput sa alerg seara, pe intuneric si ceata si m-am urcat si pe trainer de cateva ori (max.5). Clima blanda din toamna a continuat si in iarna asa ca am preferat sa ies la ture de sosea decat sa imi sec nervii pe trainer (asta cred ca e si unul dintre motivele pentru care nu mai am tragere de inima sa ma antrenez iarna, urasc trainerul). Lucrurile incepeau sa prinda oaresce culoare, pana la inceputul lui Aprilie cand a trebuie sa iau o pauza de vreo 2 saptamani din cauza ca am fortat putin nota cu alergatul. Banuiesc ca am tras prea tare zi dupa zi si nu am crescut distantele treptat ci ciobaneste cum imi sta in caracter cateodata (mult, prost si fara rost), lectie invata!

To be continued...

No comments: