08 February 2009

Tampa-Schei (8 Februarie)

Foarte frumos traseul de azi, o zi frumoasa din nou, echipa mai mare: eu, Adi, Marius si Sergiu. Traseul de azi se aseamana foarte mult cu cel de hobby de la duatlon, doar ca am urcat si tampa pana sus la bannerul cu "brasov". Plus ca la coborare am mai continuat spre Schei pe langa padure , coborand prin o groaza de stradute inguste pana in piata eroilor.
Baietii s-au descurcat de minune, chiar daca pentru Adi era prima oara, si Sica avea tancul de 23 de kg :)).





Sergiu

Adi tarandu-se















schei





Traseul electronic:

Bike route 120754 - powered by Bikemap 

8 comments:

Anonymous said...

Urci pe langa?

Mihai said...

Salut, am urcat si pe langa undele portiuni ;)

Anonymous said...

Ma omoara curiozitatea: poti sa urci pe drumul vechi? Daca da, cam cate opriri faci?

Mihai said...

Nu am incercat niciodata pe drumul vechi dar nu cred ca e imposibil. Am urcat pe sosea poiana in schimb. Si cate opriri as face pe drumul vechi, habar n-am ... 3? 5? nujt . Hai sa incercam intr-un weekend si aflam !

Anonymous said...

Pai eu am incercat deja, merge fara oprire. Nu era intrebare sa ma laud eu, nu o lua in sensul asta, ci doar eram curios cum stau la capitolul asta. Rar merg cu cineva cu bita, in principal pentru ca nu pot sa urce. Si din cauza asta sunt nevoit sa o iau pe trasee mai "umblate". Sunt un fan de "uphill", daca pot sa zic asa :D
In majoritatea weekend-urilor sunt disponibil. Cand vrei sa tragem o tura, contacteaza-ma pe kikifast4u (YM).

Mihai said...

nu am luato ca pe o lauda, chiar vorbeam serios, nu cred ca sunt ciclist profesionist, si doar un amator cu un hobby placut. Mi-ar face mare placere sa tragem o tura impreuna.

Anonymous said...

Cum naiba ai facut traseul? Adica sa tina drumul pe poteca. Presupun ca folosind magnetul. Eu pun punctele pe unde sa ma duca si tot 0 km imi afiseaza. Imi scapa mie ceva?

Mihai said...

Nu am inteles cei cu magnetul ala, intradevar le pune pe traseu dar nu uneste puntele de linii. Deci nu am folosit delic magnetul doar cealalta unealta, punct dupa punct cu zoom mare :) . Rabdare ;)