28 February 2009

Tarlungeni - Sacele (28 Februarie)

O tura de cacat ! Nu mai rezistam sa astept primavara aia nenorocita, asa ca am iesit la un mic antrenament. Uzina 2 , Tarlungeni, Sacele, centura brasovului, acasa. Din pacate vremea a fost jalnica, pana in tarlungeni a fost vant puternic, in sacele a inceput sa ninga si sa viscoleasca, iar cand am ajuns acasa a iesit soarele...mda
Plus de astea, m-am stropit ca un porc, si mi-a intrat mazga de pe sosea in pinioane si nu mai puteam sa merg pe cele mai mici pinioane , asa ca am renuntat sa fac tot traseul (care mai continea Triaj - Crinului - acasa).
Pana la urma a fost ok miscarea in sine, desi am stat sa spal si bicicleta dupa.





scuzati mustata , ma barberesc dupamasa :)


Bike route 124543 - powered by Bikemap

2 comments:

N-am :) said...

n-au cum sa iasa toate turele stralucite..
in schimb, miscarea-i buna de orice fel.

Anonymous said...

Ce urat esti, bah!!!!:)))))