19 July 2009

Maratonul Hospice cu after party in Postavaru

Azi am participat cu mic cu mare la maratonul caritabil Hospice - casa sperantei organizat in Brasov. Eu personal nu am alegat , dar Andrei a obtinut locul 5 si Sica locul 11 iar fetele ne-au uimit terminand cu bine cele 6 ture de parc.


Dupa maraton ne-am adunat mai multi si am plecat cu bike-urile spre postavaru. Am prins o caldura infioratoare pe drumu' de poiana dar ne-am racorit sus la cabana cu o bere la halba. Pana jos in schei am reusit toti 7 sa cadem macar odata , fiecare in stilul lui propriu si personal. Sica a reusit sa cada cel mai urat ... speram ca fara complicatii .










3 comments:

admin said...

da, doar ca acum ma cam dor picioarele , soldul si spatele.

moral sunt bine =)

marius1008 said...

Azi mi s-a umflat mai tare piciorul si au mai aparut vreo 2 vanatai urate care nu le aveam ieri si am dat o tura la Spitalul Judetean :) primu raspuns dupa ce le-am zis de ce am venit :) "daca nu ai nimic rupt ce cauti aici" :)) simpatici rau baietzii de pe acolo ... daca nu s-are sangele din tine n-are rost sa te deranjezi sa mergi :) mi-au facut radiografie, mi-au facut o injectie, mi-au dat cu iod pe rani si mi-au zis ca umflatura e de la lovitura :)
mi-au scris la recomandari niste chestii da dracu intelege :) am inteles doar repaus si sa ma dau cu creme ceva :)

in rest la fel ca andrei moral sunt bine :))))

Mihai said...

Pe mine ma doare curu de la scamatoria facuta pe kanzel...

Sica, vindeca-te ca pierzi transalpina !!!!