30 July 2009

Un accident stupid...

Ieri dimineata Sebi, cu care in weekend am parcurs transalpina, se ducea fain frumos la munca cu bicicleta. Aproape de sediul firmei, undeva in Pipera din cate stiu eu, a fost atacat de 3 caini. S-a speriat si a pus brusc frana, a sarit peste ghidon a cazut pe maini si s-a ales cu ambele incheieturi fracturate. Norocul a fost lui a fost cu colegii de munca care l-au zarit si au sunat la salvare. A trebuit sa stea peste noapte internat si azi a venit in Brasov la un control mai amanuntit, unde m-am intalnit si eu cu el.
Concluzia: la mana dreapta are ambele oase fracturare - puse la loc si in ghips pana la umar, stanga doar fisurata si in ghips pana la cot. Groaznic ... in cel mai bun caz stanga i se vindeca in 2 saptamani iar dreapta in 6.
Un accident foarte stupid, ghinion .... sunt sigur ca se simte foarte frustrat acum, mai ales ca pe bike probabil ca nu se mai poate urca prea curand...ce sa mai vorbim de alpinism...
I urez numai bine si spre sa se insanatoseasca cat mai grabnic sa tragem o tura ca anul trecut prin fagarasi in plina toamna.


Norocul lui Sebi se numeste Catalin, fratele lui si totodata noul lui infirmier personal.

8 comments:

marius1008 said...

Sal Sebi,

ce pot sa spun imi pare foarte rau pentru accidentul asta ... trebuie sa fii tare si sa treci peste perioada asta.

suntem alaturi de tine si asteptam sa te faci bine

... vorba lui fratetu "magarul" de mihai nu a zis ca veniti in Brasov ca veneam si eu sa va vad :)))

Mihai said...

Las ca mergem la el dupa transfagarasan ca sa-i povestim cum a fost si sa dam noroc cu el ;)

Catalin said...

Sebi e bucuros ca a invatat sa mearga fara sa tina mainle pe coarne, dar problema e ca trebuie bicicleta cu fana pe butuc:)

Adi said...

Salut,
a fost un soc cand am auzit, ce sa zic, ramai fara cuvinte, urci muntii fara nici o cazatura, zgarietura si o patesti in bucuresti din cauza unui caine...dar , la cat am apucat eu sa te cunosc sunt convins ca o sa treci peste asta, cum spuneai si tu "ce nu te omoara, te face mai puternic"
Insanatosire cat mai grabnica!!!

Unknown said...

de la mine pentru tine! em' arati ca robocop... eu zic sa le porti si dupa ca esti atragator... parca stiu pantalonii aia de undeva... P:

semnat: fratiorul tau mai mare

admin said...

insanatosire grabnica man !

Em' said...

Multumesc baieti pentu incurajari si multam Mihai pentu articol! :) Deja s-au implinit doua saptamani iar peste inca una voi renunta la ghipsul de la stanga precum si la jumate din cel de la dreapta, deci e bine.

Em' (aka Sebi)

PS: dupa ce am cazut mi-am tras bicla in afara drumului si am rugat un coleg sa ma duca la spital. Aviz amatorilor: toata manopera cu ghipsurile s-a desfasurat live! :))

Em' said...

Update: ieri 19.08.2009 am facut un upgrade, adica mi-am scos ghpsul de la stanga si mi l'au schimbt pe cel de la dreapta cu unul mai scurt! Deja arat mult mai a uom! :))