08 February 2011

Cantonamente multisport



Salutare dragilor si la multi ani!... caci anul asta am fost cam lenes si nu v-am mai scris. Ce-i drept am fost eu lenes dar am fost si cam ocupat cu munca, mai exact am fost plecat in decembrie si ianuarie in Germania, 2 si respectiv 3 saptamani. Nimic special, munca e munca si Germania e Germania dar plimbatul asta ma gandeam ca o sa imi dea peste cap antrenamentele. Inainte sa plec eram cam panicat cu gandul ca nu o sa am ce sa fac pe acolo, cu toate astea mi-am carat cu mine adidasii de alergat, 2-3 haine de sezon si micul meu antrenor de la Suunto.
Dar norocul a tinut cu mine! Am fost cazat la un han in mijlocul pustiului, imprejmuit de 4 ferme, cu un centru sportiv cum nici in Brasov nu gasesti: sala de forta, sala de fitnes cu aparate de la Polar, cursuri de spinning, aerobic, sauna, squash, biliard...si cea mai buna bere din lume !!! Ce poti sa iti doresti mai mult ?
Asadar programul meu era destul de simplu: munca pana la 5 si zilnic sala sau bicicleta sau aparatele care simulau crosscountry sky sau alergare, mancare si rehidratare din plin cu bere.
Stiam din auzite si m-am convins cu ocazia asta ca cel mai accesibil sport in caz de deplasari de genul este de departe alergatul: iti pui adidasii in bagaj, din bagaj ii pui in picioare si alergi. Mi-am dovedit ca si iarna este placut, am avut cateva iesiri in care am alergat la -12 grade prin bezna "in the middle of nowhere" - undeva la tara, in Bavaria.
Dar printre cele mai placute experiete a fost squash-ul, un fel de tennis la perete cu o minge floscaita. Initial l-am considerat doar un sport de agrement si relaxare, asta pana am intrat cu Adi pe teren si ne-am pus putin capul la contributie... dupa o ora am iesit leoarca cu zambetul pe buze si a doua zi cu febra musculara la fund.
Deci pana la urma cantonamentele astea au fost prolifice pt mine: un mix de sporturi interesante, de liniste, mult somn si odihna. Plus ca am apucat sa si vizitez cateva locuri frumoase din Germania si Austria.

Daca tot veni vorba de sporturi extra...mai nou frecventez cu prietenii patinoarul olimpic din oras, fie ca e vorba de vreun meci de hockey al echipei locale fie ca vorba de patinaj de agrement. Agrement sau nu, ultima oara am mentinut din joaca un ritm mai ridicat, si am cam obosit... maine imi iau pulsometrul cu mine si daca merita poate integrez o zi de patinaj in antrenamentele mele.

Se spune ca iarna, sau in pauzele competitionale e bine sa te destinzi si cu alte sporturi, prinde bine pentru grupele de muschi pe care nu le folosesti de obicei si plus de asta e si distractiv, mai scapi de monotonia nenorocitului de trainer.

Cateva poze din calatoriile mele puteti vedea p'aici: https://picasaweb.google.com/siman.mihai/CantonamenteGermania#




5 comments:

Catalin said...

Frumos tinere! Bravo pentru sarguinta cu care ai abordat `vacanta` in Deutschland

Cata said...

Faine poze din Germania. Spor cu antrenamentele!

iusufachi said...

Si eu care credeam ca ti-ai exersat doar sticlismul cu cate un carnat pe post de izotonic :)
Faine poze.

Bruno said...

Si in Brasov s-a deschis o sala de squash

Mihai Siman said...

Mersi baieti...

@Bruno: Am aflat si eu de curand de cele 2 sali de squash, cu siguranta o sa le vizitez curand.