14 February 2011

Spinning in doi

Deja iarna e de mult venita iar noi, ciclistii, suntem de mult plictisiti de ea. Trebuie sa fiti de acord cu mine cand zic ca ne-am plictisit de iarna, noi vrem sa vina cat mai curand primavara, vrem sa iesim pe campiile vanatorilor si sa ne tavalim prin noroi...Mda, dar pana atunci trebuie sa mai suportam inca putin plictiseala ingrozitoare de pe trainer. Voi ce faceti ca sa umpleti mai cu folos timpul petrecut pe bicicleta in intimitatea sufrageriei voastre?
Eu incerc cu filme, cu episoade, cu documentare despre ciclisti singuratici, cu vesnicele filmulete despre downhill si freeride, 2-3 etape din Turul Frantei si de la capat cand le termin pe toate. Dar pe final de sezon rece rutina ma omoara.
Noroc cu Liviu care a avut o idee geniala pe care am acceptat-o fara ezitare. Cum ar fi sa merg la el cu bicicleta+trainer si sa ne antrenam impreuna ? Super! ...cum sa fie. Timpul a zburat rapid iar antrenamentul s-a dovedit mai usor ca de obicei, defapt am stat la taclale printre gafaieli.
Dupa cum a subliniat si colegul de antrenament, ar fi minunat daca am avea un spatiu mai maricel unde sa ne strangem mai multi (caci am avea de unde) si sa incingem o partida de spinning.

P.S. Una din sursele mea de inspiratie e aici


Fetele s-au oferit sa ne bage blitzul in ochi:





5 comments:

iusufachi said...

Profund...
Trebuie sa mai repetam figura.

Mihai Siman said...

Data viitoare facem la mine. numai ca trebuie sa incui pisica in dormitor.

Unknown said...

De cate ori ati schimbat trena ? :))

Mihai Siman said...

Sa vezi in 3 ce interesant ar fi cu trena... te bagj?

Unknown said...

Salut!
Pe cand urmatorul traseu?