02 June 2008

Drumu vechi-Rampa satanica skei (29Mai)


Bad day for bike-ing !
Livada-Poiana cu autobuzu, doar eu cu andrei (proaspatul posesor al unei casti de protectie cu ochelari). Am coborat drumul vechi in viteza, nasol drumu. Si in schei am coborat putin pe sosea si am luato la dreapta pe un drum care urca cate putin. Dupa vreo 10 minute, ne-am trezit cu drumul infundat, deasupra skeiului, langa un cimitir. Era o panta destul de abrupta cu iarba, si jos se vedeau doua rampe (de care auzisem noi) una mica, si una mare. Andrei in fata , eu in spate, 10 metri...POC, cade animalu, se ridica totu ok, mai departe. El in fata eu in spate, ocoleste rampa mica, pedaleaza ca turbatu' sare rampa mare, si il vad cum se duce in cap peste rampa. Dupa 15 minute, el se urca in taxiu cu destinatia Spitalul Judetean, iar eu am facut vreo ora jumate pana acasa cu ambele biciclete dupa mine. Fisura de clavicula - 1 luna concediu medical. Concuzia? CASCA SI OCHELARII NU TE FAC INVINCIBIL !!!

2 comments:

admin said...

inca 2, 3 sapt si "i'm back in bussines baby !"

Ralu P said...

aia sa o crezi tu maimutzule:P