07 June 2008

Poiana-Cristian (7Iunie)

Frumos traseul de azi ... am fost 3 : Gabi Vali, Dorin si eu. Am urcat poiana cu nasu' ca de obicei. In poiana pe terasa cu romantze am mancat 3 mici si am baut o bere ... ca de obicei. Si dupa ce ne-a uitat pe panoul cu harta ... am urmat indicatoarele catre Cabana Cheia (aka Patratul alb cu dunga albastra si cel cu Cruce Galben, acesta din urma supranumit si patratu' cu crucea mati !). La inceput traseul a fost nasol ... mult noroi , multe balti, o mica bucata am mers cu bitzele prin rau...asa a fost pana ne-am despartit de patratul cu dunga albastra si am iesit in sosea ... soseaua care uneste poiana de Rasnov. Am urcat 2-3 serpentine ... cam 10-15 min pana am ajuns intr-o poiana, unde era un indicator: Rasnov -crucea galbena sau Cristian tringhiul rosu. Am ales crisianu'. Prima bucate de vreo 15-20 de min a fost foarte tehnica ... pante abrupte si bolovani multi; iar urmatoarea de viteza...pana jos la fabrica din cristian. Pana in brasov am mai facut 20-25 de min pe sosea.

harta din poiana




Dunga albastra si crucea matii





Io

Gabi - Fotbal !!!

pe dorel sa il scuzati , asa e el, mai manelar :))

O ultima precizare: Nu a cazut nimeni pe traseu azi, dar in bartolomeu in statie la 5 s-a bagat Gabi in Dorel si a s-a julit Dorel =))

3 comments:

Ralu P said...

VEZI IUB DACA ERAI CUMINTE SI TU TE PLIMBAI PE ACOLO ;))

Mihai said...

vezi iub ? vezi !?

admin said...

hahahah