02 June 2008

Poiana-Drum Forestier-Tampa-Serpentine (1Iunie)


Doar eu cu Dorel...Am urcat poiana pana la prima statie de autobuz pt ca soferu nu a vrut sa ne ia de jos, din poiana am coborat spre drumul vechi si dupa hotel Ursu am facut dreapta, am urcat putin pana la rascrucea de drumuri cu indicator. De acolo am coborat pe drumul forestier spre pietrele lui solomon, pana cand undeva...intr-o curba incepe un drum spre Poiana si Saua tampei; (pana aici coborarea a fost mijto, au curatat toti copacii cazuti pe drum care altadata te incetineau). Am urcat vreo 30 de minute pe drumul ala (cam pe la jumate se face o poteca la stanga prin padure care tot pe tampa cred ca ajunge dar nu am aleso). Drumul se termina brusc la un moment dat dar daca mai continui prin padure pe langa rau 3-4 minute ajungi in drumul care coboara din postavaru; si de acolo ...e o placere sa cobori pana pe saua tampei. Pana sus la panoramic e un chin...impingi ca prostu la bicicleta. Iar coborarea pe serpentine , cel putin jumatatea de sus a traseului e destul de naspa, si periculoasa. Poteca e mica plina de bolovani ascutiti si o cadere ar fi dureroasa; dar mai jos e ok.












No comments: