17 February 2010

Suport de biciclete pe masina

A venit momentul in care era necesar sa-mi cumpar un suport de biciclete pentru masina. O sa am nevoie de asa ceva in viitoarele calatorii, asa ca nu am mai asteptat primavara. Problema am studiat-o indelung si m-am oprit la un model de suport montat pe haionul masinii. Principalul avantaj a fost pretul scazut fata de varianta bare transversale + suport biciclete pe plafon.
Suporta 3 biciclete de maxim 45 de kg in total si nu obtureaza stopurile deci este complet legal. Are certificare TUV ceea ce ma mai linisteste, in rest toate bune si frumoase. Deasemenea suportul se poate monta pe o gramade de modele de masini: Logan, Sandero, jeepuri, berline, etc.
Vineri o sa montez bike-ul pentru prima oara pe masina si sambata plec la prima calatorie.
Sa speram ca solutia este la fel de fiabila precum pare la prima vedere si ca de acum in colo pot cara bicicleta noroita peste tot (evitand astfel mizerabilele calatorii cu CFR-ul).

P.S. Eu l-am procurat de la Practiker dar cu siguranta gasiti mai multe modele pe portbagaje.ro sau portbagaje.net.








Scuzati calitatea pozelor, o sa primiti altele mai in detaliu vineri.

3 comments:

Mischu said...

Dupa prima tura sa spui la popor cum a fost si cum se comporta scula. Asa ceva vreau si eu insa inca sunt un pic sceptic.

Alex. said...

Salut,
Ai facut o alegere buna. Si eu am unul asemanator.
Sa ai grija la 2 lucruri cu el - primul - sa nu incurce stergatorul de la luneta, eu asa mi-am ars motorasul stergatorului si 2 sa fixezi partea de jos pe bara, nu pe haion. In instructiuni ti se recomanda fixarea pe haion pentru a-l putea deschide chiar si cu suportul montat. Datorita calitatii drumurilor noastre, dupa cateva sute de km o sa constati ca aluneca... asa, pus pe bara sta mult mai fix. Avantajul fata de cele care se pun pe masina e ca poti merge linistit pe autostrada cu 13-140km/h si nu zdrangane.
Timp liber si vreme buna iti doresc

Mihai Siman said...

Sper sa fie inregula, o sa va dau mai multe detalii in weekend dupa ce il probez. Si eu sunt inca putin sceptic in privinta lui ...