13 February 2010

Ready For Race - 2010


In 2010 merita si Cubul meu mici upgraduri... si le-a primit, caci in 2009 a fost cuminte si ascultator. Intelegerea a fost ca eu il upgradez si el urmeaza sa ma duca cat mai departe, pe munti, prin paduri si peste cat mai multe linii de sosire de pe la concursuri.
Asadar:
-Am renuntat la anvelopele din dotarea stantard (schwalbe smart sam 2.1) si am trecut la schwalbe Racing Ralph Evolution 2.1 . Am avut pe finalul anului 2009 Racing Ralph pe spate si s-a comportat excelent la Duatlonul de la Brasov, unde conditiile nu erau cele mai stralucite. Deci sa speram ca ma vor multumii si cu alte ocazii.
-Vroiam de mult sa trec la frane pe disc dar butucii nu ma ajutau cu nimic, imi trebuiau altii. Vlad Sabau m-a ajutat si am achizitionat un set nou de roti: Fulcrum Red Metal 5 - 2010. Rotile au butuci capsulati cu rulmenti, spite aplatizate si o greutate aproximativa de 821 g fata si 984 g spate (fara sa consideram si axul cu quick release). Rotile accepta doar camere cu valva presta, deci am fost nevoit sa schimb si camerele si probabil ca imi trebuie si alta pompa.
-
Tot cu ajutorul lui Vlad pe roti am pus discuri Avid G3 de 160 mm si frane Avid Elixir R 2009 hidraulice, albe, frumoase si galagioase.

Dupa multe zile de reglaje si montaje am reusit sa ies pe zapada sa le testez, mai mult ca sa ma obisnuiesc cu franele si sa nu ma fac de ras peste o saptamana la Arges. Totul bine si frumos dar franele fac un zgomot infiorator, probabil ca mai trebuie reglate si cu siguranta discurile au nevoie de un timp de uzura ca sa functioneze perfect.















6 comments:

Constantin Gabor said...

Asta da upgrade! Sa le stapanesti sanatos si sa faci ture multe si faine!

Em' said...

Da' tu-ti dai seama ca imbunatatirile astea acum te obliga?!? :))

Mihai Siman said...

Da, toata lumea asta imi spune.
"Ahh !! ti-ai luat trainer ! te-ai antrenat toata iarna. Ai frane ai roti ai bulane... Anu' asta pe podium!!!"

Da, sper, vedem, Doamne'ajuta ! ce sa zic ...

Vlad Sabau said...

sa le folosesti cu succes si sa ai parte de ele :-)

si 'succesuri' in 2010

Vlad

Mischu said...

Super tare bike-ul! Felicitari!

cika13 said...

Sa pui si niste coarne (http://www.marosbike.ro/preturi_ACCESORII_Coarne-856.html#). Eu mi-am schimbat ghidonul anul acesta si merita ;)