19 February 2010

Test suport de biciclete

Am incercat pentru prima oara noua achizitie in materie de transport de biciclete cu masina. Am incarcat suportul cu o singura bicicleta, de dama, am legat-o bine si am dat cateva ture pe stradute cu multe gropi.
La prima vedere pare totul inregula, bicicleta nu se misca si suportul nici atat, daca trag sau imping de el balansez masina cu totul. Desi in manualul de folosire se precizeaza ca suporta 3 biciclete eu nu vad unde mai incape si a 3-a. Stopuri nu sunt obturate, deci deocamdata totul e ok.
Maine dimineata o sa montez 2 bike-uri si plecam spre Pitesti la Arges Winter Race. O sa va transmit noi parereri la intoarcere.











M-am intors de la Arges si calatoria a fost un succes: Am pus 2 bike-uri pe suport si s-a comportat foarte bine. Le-am aranjat cu grija sa nu se atinga prea mult una de cealalata, am blocat rotile cu cateva coliere de plastic si le-am asigurat la final cu chingile din dotare. Dupa cativa km am tras pe dreapta sa verific chingile si erau in ordine, bike-urile nu se atingeau prea mult asa ca am continuat drumul fara grija.
Pot doar sa va spun doar ca a fost cel mai dur test pe care puteam sa il fac suportului. Cei care au mers pe DN547 (sau cat dracu o fi) intre Campulung si Pitesti stiu despre ce vorbesc: 20-30 de km de gropi infernale, mergeam cu 20/h si am crezut ca se rupe masina in doua. Daca in conditiile astea nu s-au desfacut bicicletele din suport cred ca nici nu o sa se desfaca vreodata. Deasemenea am rulat cu 105 km/h si nu am simtit ca am suportul in spate.
Deci, cred ca e bun, il recomand ! Practiker -300lei.



2 comments:

Gabi Solomon said...

Super misto suporturile astea, nu iti ia la fel de mult din aerodinamica ca alea montate pe portbagaj, si nici nu ai nevoie de el ;))

Ca sa incapa 3 tb sa le pui alternativ, prima ghidon in dreapta, a doua in stanga etc, si daca le bagi frumos una in alta incap la fix.

Unknown said...

Buna! As vrea si eu sa-mi cumpar un suport de asta. Pare bunsi fiabil. Am inteles ca e de la Praktiker. Ce marca este?? Mersi! Ilinca