29 April 2011

Frohe Ostern



Pastele sau prima mini vacanta in Germania ne-a gasit pe biciclete, evident...
Adi a venit de o saptamana iar joi dupa munca i-am aratat imprejurimile in graba, avem o multime de piste de biciclete si o mica dumbrava in apropiere. In vinerea mare am tras o tura lunga in Schönbuch, ne-am dus pana in plamanul parcului si ne-am intors pe marginea sudica. Partea sudica, intre Ammerbuch si Herrenberg, e total diferita de restul padurii, e o coasta destul de inalta a padurii plina cu single trailuri agresive, urcusuri si coborasuri tehnice, radacini si tot felul de rampe. Am avut parte de o vreme superba si am vazut cateva locuri minunate in cei 55km parcursi prin parc.
Iar sambata dupamasa dupa ce ne-am aprovizionat cu mancare si bautura pentru Paste am plecat la o tura mai scurta pe piste. Adi se resimtea dupa Schönbuch asa ca am mers mai la pas sau cel putin asa speram noi. Gärtringen - Deufringen - Aidlingen - Ehningen - Gärtringen a fost traseul ales iar pe finalul turei am cam marit ritmul din cauza norilor amenintatori. In rest frumoasa zona: campuri de rapita si piste la marginea padurilor.






Duminica si luni ne-am relaxat cu gratare si bere, ne astepta o saptamana de munca si probabil ca doar weekendul urmator mai apucam sa facem vreo plimbare. In rest m-am mai acomodat la viata de aici, ma bucur ca a venit Adi si nu mai sunt singur si probabil de acum incepem sa descoperim Germania si locurile care merita vazute.
Stiu ca e tardiv, dar va urez Paste fericit!

Mai multe poze aici: Ostern - Picasa Web Albums


2 comments:

iusufachi said...

Exceptional, domnu' inginer. Iti simt lipsa ca nu mai am cu cine sa ies la pedalat, dar ma bucur ca ai ajuns prin locuri mai bune. Nu ne mai intalnim prea curand in tara lui Smirghel ca l-am refuzat pe Her Snitzel. Altadata, poate.
Bafta si vant din spate.

Mihai Siman said...

Ti-am explicat cum sta treaba, te urci in BlueAir cu bicicleta si in 2 ore ne dam impreuna prin padurea neagra... e f simplu. (100euro dus-intors)

Si asta e valabil pt toti !