20 April 2011

Grüße aus Deutschland




Salutari din Germania, am ajuns cu bine si m-am acomodat oarecum dar cred ca am plecat cam pe fuga si trebuie sa va mai dau ceva explicatii.

Asadar hotararea de a pleca a venit dupa o serie de evenimente neplacute care m-au impulsionat sa caut ceva mai bun. E defapt un pas inainte pentru cariera mea si am decis sa imi joc cartea cat mai sunt tanar si nu am nimic de pierdut. E foarte simplu, sunt inginer proiectant si lucrez in industria automotivelor iar acum m-am dus la o firma mica de proiectare din Böblingen, locul unde e cea mai mare fabrica Mercedes Benz. Cool nu-i asa?...Doar ca nu a fost chiar asa cool inceputul. A trebuit sa stau la o pensiune pana mi-am gasit un apartament, m-am chinuit cu bagajele, cu transportul si cu o groaza de lucruri nasoale. Mi-au trebuit f multi bani la inceput si multe acte de rezolvat. Dar am scapat de prima perioada si am inceput sa ma acomodez, am un apartament foarte frumos, intr-un sat linistit, langa o padure minunata.

De curand a venit si fostul meu coleg, Adi, cu care o sa impart apartamentul si turele cu bicicleta. Bicicleta clar am luat-o cu mine, asadar dupa cum vad eu zona si relieful o sa am multe, multe lucruri de povestit de pe aici. In primele 2 saptamani ca sa nu ma plictisesc si sa nu intru in depresie, dupa munca m-am plimbat cu bicicleta cat mai mult.






Dar un lucru este clar, aici e raiul biciclistilor! Relieful e genial! Nu e foarte ridicat dar e extrem de valurit, nu am catarari mai lungi de 1-2 km dar din cauza ca e deal-vale-deal-vale gradul de dificultate al traseelor e destul de interesant. Foarte aproape de mine e un parc natural, practic o padure de vreo 30 de km lungime si vreo 20 latime plina ochi de piste si trasee de mtb - Nature Park Schönbuch. Cam la 30 km spre Franta e Padurea Neagra, nemtii spun ca e plamanul tarii, o zone perfecta pentru concedii. Iar la 20km est e zona Schwäbische Alb - padure, dealuri si cateva bike-parkuri. In zona sunt si multe concursuri si extrem de multi biciclisti - Black Forrest Ultra Marathon, Trans Schwarzwald, Albstadt Mtb Marathon, etc... Si mai presus de toate la 100 km sud sunt Alpii si Elvetia... Sper sa-mi mearga bine si sa adun si de pe aici ceva amintiri placute.

8 comments:

Em' said...

Saracu' de tine io te compatimesc sa stii! :)

iusufachi said...

Grea viata de proiectant... Bine ca ai timp sa iesi. Sper sa fie si la mine tot asa. Spor la treaba si la biciclit.

Cosmin said...

Bravo Mishu pentru schimbare. E de apreciat ca ai facut pasul asta si sunt sigur ca o sa-ti placa din ce in ce mai mult! Bafta!

Mihai Siman said...

Pe zi ce trece imi e din ce in ce mai usor. La munca m-am acomodat, satul unde stau mi se pare din ce in ce mai frumos, iar vremea e superba pt biciclit acum...

Va astept sa-mi faceti o vizita ;)

Mischu said...

Bine ai venit in .de :))

Cum ti-am mai spus si ai remarcat si tu ai o zona foarte buna de biciclit. De obisnuit o sa dureze un pic dar dupa o vreme chiar o sa iti placa. Sper sa ne vedem la o tura ceva / o bere in curand.

Daca ai nevoie de ajutor sau de vreun sfat putem lua legatura, blog sau pe fb.

Sarbatori fericite si ture faine, vremea e bestiala zilele astea!

Grüße aus Heidelberg!

Anka's World said...

Ich suche seit Lange, habe aber kein Glück, Arbeit im deutschprachigen Raum zu finden. Falls Du etwas hörst, wäre das ein Wunder.
Viel Erfolg!!
anka

Anonymous said...

Arata foarte bine, sa te tot dai :) Mult succes in noua aventura pe care o incepi acolo.

Constantin Gabor said...

Fain, maestre!

Sper sa te lipesti de o gashca de bikeri si sa bagi cu ei.

Solitudinea si lipsa tovarasilor mi s-au parut cele mai nasoale lucruri de indurat cat am fost plecat.

Misto locurile si e fain ca ai infrastructura.

Bafta!