01 April 2011

Plec

Salutare, din pacate nu am timp la dispozitie sa ma explic prea mult sau sa va dau multe detalii, asa ca o sa o zic pe sleau: plec din tara!.
Mi s-a oferit ocazia sa lucrez in strainatate si am acceptat oferta fara prea multe batai de cap. Deci pe scurt plec in Germania, mai am 2 ore pana plec asa ca nu pot sa va dau multe detalii acum. Sper ca in 2-3 zile sa-mi cumpat de acolo in laptop si sa pot povesti mai multe. Pana atunci va las cu pozele de la impachetare :)

P.S. Merg spre Boblingen, Germania, la 6 km de Stuttgart, la vreo 50 de Franta si la vreo 150 de Elvetia si de Alpi... suna frumos... sa-mi tineti pumnii.

Picasa Web Albums




10 comments:

Elena said...
This comment has been removed by the author.
Elena said...

Tschüs und alles Gute!

admin said...

adica vant din pupa

Dichi said...

Succes maxim si nu uita sa pozezi iesirile tale pe bicla, acolo...

Anka's World said...

Viel Glück!! Cea mai tare realizare!!!!

Constantin Gabor said...

Geil! Las c-o sa fie fain! Sa ne dai poze cu muntii si cu traseele lor. :-)

Bafta!

iusufachi said...

Bafta sa ai, domnu' inginer. Poate o sa ne vedem pe acolo :)

DAN said...

M-am uitat pe google maps si am vazut ca au niste dealuri faine acolo, chiar langa oras. Astept pozele traseelor.
Bafta multa!

Demo said...

esti baiat destept..multa bafta!pacat ca nu te mai vad la duatlon, geiger sau prima evadare.un drum lung fara pana!

Mihai Siman said...

Va multumesc pentru incurajari, am ajuns cu bine in Germania. Deja au trecut 3 saptamani, parca a fost ieri. Incerc sa ma acolomez cat mai repede, si indata ce o sa imi vina laptopul si internetul acasa o sa va povestesc pe unde mai umblu... deja am cateva ture la activ, iar locurile de aici sunt fantastice. Ne auzim curand ;)