09 August 2010

Rataciti la Sfanta Ana



Am reusit din nou contra performanta de a ma rataci cu succes “in the fucking woods”. De data asta am plecat la lacul Sfanta Ana pentru a evada putin din oras si am luat bike-urile cu noi pentru a incerca traseul de la triatlonul de curand desfasurat aici. Cu harta in mana si increzatori in simtul nostru de orientare (amortit se pare) am plecat in cautarea traseului putin peste ora 12, in toiul caldurii.
Primii 5 km i-am facut dupa harta dupa care am gasit marcajele ramase de la traseul triatlonului. Dupa o coborare tehnica si interesanta prin padure am ramas fara marcaje si cu 3 trasee de ales, lucru care ne-a dat peste cap. Bineinteles ca am ales traseul gresit, ne-am invartit in cercuri, am regasit marcajele, am reajuns pe traseul pe care il mai parcursesem odata si tot asa timp de vreo ora. Intr-un final am urmat un forestier care ne-a adus langa o stana; salvarea parea sa vina de la unul dintre ciobani, din pacate am uitat ca suntem in judetul Covasna si localnicii nu cunosc limba romana.

“-Alo domnu’! Soseaua incotro e ?
-NEM.
-Soseaua bah !
-Ahh… p’acolo”

Acel “p’acolo” s-a dovedit a fi un forestier ce urca prin padure, cu 2-3 ramificari pe care le-am nimerit din fericire si am iesit in sosea undeva la 5-6 km de lac.
Din nou nu zic ca a fost nasoala tura dar acel sentiment de ratacire e cam ciudat, apare un fel de presiune, cumulata cu caldura si terminarea apei din bidon … dar totul a iesit ok, tura a fost zdravana si balaceala din lac de dupa a meritat tot efortul.

Ceva poze sunt aici: Sfanta Ana


No comments: