09 August 2010

Razbunare in Postavaru



Am avut cateva weekend-uri cu ture nu prea reusite: de 2 ori m-am ratacit, la Trofeul Tampa am abandonat si in general lipsa antrenamentelor ma obosit foarte mult. S-au adunat toate si trebuia sa urmeze o zi excelenta si pentru mine, care a venit odata cu tura de duminica din Postavaru.
A fost ideea lui Reli care a fost inebunit de tura de prima oara cand a facut-o. Traseul e “o clasica” pentru noi brasovenii: Schei-Pietrele lui Solomon-Drumul Forestier-Poiana Brasov-Drumul Rosu-Platoul Ruia-banda albastra pana in Valea cu Apa-Poaiana lui Stechil-Schei. Traseul contine tot ce isi poate dori un mountain biker: o urcare usoara pana in Poiana numai buna pentru incalzire, urmata de catarari grele pe Drumul Rosu dar toate finalizate cu o coborarea lunga si foarte tehnica pana in Schei.
Am avut parte de razbunarea mult asteptata, dupa atatea esecuri am prins o zi in care m-am simtit foarte bine si chinuindu-ma sa ma tin dupa Reli am reusit un timp excelent pe urcare (o ora si 40min din centrul civic pana pe Platoul Ruia). A fost doar prima oara anul aceasta cand am urcat in Postavaru, dar la vale mi-am reamintit ce inseamna o coborarea tehnica – un traseu pe care eu il gasesc ideal pentru un concurs de mtb. Spatele m-a chinuit foarte putin si am reusit sa ma bucur de o tura frumoasa dar si muncita alaturi de Reli care si el a fost extaziat de traseu.

Mai multe poze aici: Postavaru






No comments: