24 August 2010

Sinaia - Piatra Arsa - Cota 2000 - Sinaia



Duminica am tras o tura mai lunga cu baietii, pe post de antrenament premergator maratonului Geiger de weekendul viitor. Profilul traseului si lungimea lui sunt foarte asemanatore cu tura scurta de la Sibiu la care ne-am inscris cu totii.
Tura am inceput-o in Sinaia la conacul amicului Victor de unde am urcat cam 6-7 km pe sosea spre Targoviste, am iesit pe forestiere spre Cabana Cuibul Dorului, la deal pana pe platoul Bucegi si de aici Cabana Piatra Arsa, Cota 2000 pe sub telegondola, Cota 1400 si inapoi in Sinaia. Traseul GPS in gasiti aici: BikeMap.net Route.
Fiind prima oara cu bicicleta in muntii Bucegi am gasit traseul unul usor si foarte placut, o urcare lunga dar domoala pana pe platou si de aici doar forestiere prafuite si valurile. Coborarea a fost una interesanta, gen Drumul Rosu din Postavaru, multi bolovani, panta destul de abrupta si serpentine scurte pana jos in Sinaia.
Finalul a fost unul delicios...un gratar complet, 2 beri si un somn de voie in masina pana la Brasov. Mii de multumiri baieti pentru tura, sa ne vedem la fel de bine si la finalul Geigerului ;)

Poze aici: Picasa Web Albums













4 comments:

iusufachi said...

Chiar a fost o tura faina. SI pozele ti-au iesit foarte fain.

Mihai Siman said...

Sper ca ati observat ca eu nu apar in nici o poza nu ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lothar Krupka said...

Egoistule! trebuia sa mai lasi si pe altii sa care camera.... De exemplu unuia mai din coada, care v-ar fi putut poza pe toti 4 o data...

E clar.... data viitoare nu mai las fetelor aparatul....

Bestiale pozele! ;)

edy said...

faine pozele ...mi-as dori si eu o tura pe acolo