15 January 2013

Magstadt Cyclocross

 

A doua zi dupa crosul cu obstacole - X-Cross, a avut loc o cursa de cyclocross, pe aproape acelasi traseu. La cursa puteam sa particip si eu cu mtb-ul la amatori dar am preferat sa nu ma noroiesc si sa merg doar sa fac poze la categoria Elite.
De dimineata au avut loc mai multe curse de amatori, fete, juniori, etc si cu ajutorul ploii traseul a fost macelarit complet, conditii perfecte pentru cyclocross. La fata locului s-au strans foarte multi spectatori, nesfiindu-se sa se noroioasca pana peste glezne in padure pentru a urmarii cursa de aproape. Pareau toti sa stie ce urmeaza si mare dreptate aveau - cursa a fost isterica, incitanta si murdara. N-am asistat niciodata la asa ceva si mare mi-a fost entuziasmul. Noroi, noroi, catarare, noroi, catarare, cam asa am vazut eu de pe margine cursa. Foarte dificil, multe cazaturi si depasiri periculoase, nu stiu cum isi tineau baietii echilibrul pe unele sectiuni.
E mult mai interesant decat credeam, e un sport aparte. Tare mi-ar place sa incerc si eu asa ceva.


Mai multe poze gasiti bineinteles aici: Magstadt Cyclocross

In timpul cursei firma Lightweight a filmat un promo pentru rotile lor de cyclocross, Fernweg. Genial filmuletul, exprima foarte bine si atmosfera cursei:



 

No comments: