25 January 2013

Northface Ultra Challenge de ziua Romaniei

Strava e o tampenie de website/aplicatie care nu are nici o legatura cu sportul practicat cu cap dar ca orice chestie americana e facuta sa atraga publicul, drept urmare a prins destul de bine si continua sa atraga utilizatori. Eu personal folosesc Strava doar pentru challenge-uri si descoperit KOM-uri care sunt intradevar foarte motivante.

In orice caz eu, Mishu si Sebi ne cam plictiseam de cand a inceput iarna si am tot cautat pretexte sa ne intalnim cumva. S-au potrivit numai bine ziua Romaniei cu ziua mea in apropiere si cu Ultra North Face Challenge de pe Strava. Provocarea asta cerea sa alergam in weekendul respectiv 50 de km sau mai mult. Perfect ne-am zis...ne intalnim, alergam si bem! Uuhu!

Mishu a ales stralucita locatie - faimosul traseu de potecareala Felsenwanderweg din jurul localitatii Rodalben. Traseul in total are 45km cu multe suisuri si coborasuri si e absolut perfect pentru trailrunning.
Sambata dimineata ne-am cazat la hanul din sat, fetele au plecat cu aparatul foto de gat la potecareala si noi ne-am lansat in marea provocare. Nu am avut prea multe grade celsius la indemana dar dupa primii km ne-am incalzit din cauza catararilor. Poteca ne-a uimit din start, traseu super alergabil, super peisaje, pesteri, pereti de gresie, coloane, pini, incredibil de frumos. Din poveste in poveste, din piesaj in piesaj am iesit din traseu dupa aproape 4ore, 1100m urcati si 32km parcursi. A fost destul de greu pe final dar fiind atat de placut alaturi de golani parca nu a mai contat. Oricum 32km a fost cea mai lunga distanta pe care am strabatut-o vreodata si parca nu a fost chiar asa de rau cum ma asteptam.
Seara ne-am revigorat la targul de craciun din sat cu mancare foarte buna, vin fiert si povesti in jurul focului. After party-ul l-am gazduit in camera de hotel pana la epuizarea lazii de bere din dotare undeva dupa gongul de miezul noptii.

 
 
 


Prima zi am avut vreme foarte buna dar duminica cand am deschis geamul camerei de hotel nu mi-a venit sa cred...zapada de 20cm. Asta e, n-am putut decat sa mancam bine la micul dejun ca sa ne refacem puterile pentru ultimii 20km din traseu. Bineinteles ca am plecat mai greu, eram intepeniti ca niste mosi si frigul nu ne ajuta la nimic. Dar din nou traseul si peisajele ne-au ajutat sa ne trecem cu placere peste ultima etapa. In padure nici zapada nu a mai fost abundenta asa ca am putut sa terminam tura fara prea mari probleme: 20km, 900m urcati in 2 ore jumatate. Iar la final ne-am tras sufletul la o cabana de pe traseu unde am mancat cele mai bune ochiuri din viata mea.


 
 
  

Traseul a fost extraordinar de frumos, iar per total weekendul a fost de vis alaturi de golani. Ne-am distrat copios la alergare si am reusit sa parcurgem cu o oarecare usurinta cei 50km de pe Strava pentru mandria personala. Noi speram sa facem un obicei din tura asta si poate la anu' stragem mai multi romani pentru a sarbatorii 1 decembrie pe poteca. Ce ziceti diaspora? Diaspora Ultra Challenge

Toate pozele le puteti vedea aici: Trail Running Rodalben Felsenwanderweg 

Opinia lui Mishu e aici: Clipe libere in doi

Postez la final traseele din cele doua zile si va las sa urmariti si filmuletul de la tura, pe care probabil ca nu o sa il intelegeti dar noi ne-am distrat de minune:






No comments: