13 January 2013

Lila Charity Bike Race


Lila Charity Bike Race - asta e un concurs de sosea de care am auzit prima oara acum 2 ani, de cand am venit aici in zona. Exista un traseul foarte frumos de sosea in apropiere, intre 3 sate, pe care il folosesc destul de des la antrenamente. Bucla are 17km si nu e foarte umblata de masini, soseaua e ingusta si de buna calitate si strabate niste dealuri si valcele foarte romantice pentru a face o runda intre 3 sate: Deckenpfronn, Aidlingen si Gärtringen (in ultimul locuiesc eu). Acum doi ani in toamna ma plimbam linistit printr-o padure si am iesit in drumul asta pentru a parcurge cativa km de sosea, si nu intelegeam de ce nu era nici o masina prin zona, ceva nu era in regula...
Nu mica mi-a fost surprinderea cand am aflat mai multe detalii despre concursul desfasurat aici in fiecare an de ziua Germaniei. Asa cum ii spune si numele, concursul este organizat in scop caritabil si in fiecare an aduna foarte multi concurenti, firme, sponsori iar banii care se strang ii doneaza anumitor proiecte de ajutorare a copiilor sau de combatere a unor boli. Pe langa acest aspect onorabil trebuie spus apreciata calitatea cursei care se ridica la standardele unor curse adevarate, organizarea este ca la carte cum eu nu am mai avut ocazia sa vad pana acum: comisari de cursa, motociclisti, masini de politie, nebunie totala. Se pare ca competitia este foarte renumita in Germania, in fiecare an participand o multime de nume sonore, care pe mine m-au dat cu rotile in sus: Jan Urllich (pe bune?! Jan Urllich e o legenda), Danilo Hondo, Alessandro Petacchi, Mike Kluge, Marcel Wüst, Tony Rominger, Steffen Wesemann, Daniel Unger, etc.
Ideea e simpla - fiecare dintre starurile astea formeaza cate o echipa si participantii se inscriu in ce echipa doresc pana se egalizeaza intre ele, primesc cate un tricou specific ca sa se recunoasca si in cursa se ajuta intre ei, ca in orice tur de profesionisti. Sunt 2 curse, una de dimineata care are 83 km si una mai pe dupamasa de 67 km.
Conceptul concursului m-a atras foarte mult si imi doresc sa particip si eu pe viitor, poate la anul cand o sa am si eu o cursiera. Pana atunci ma multumesc sa ies pe 3 octombrie pe traseu si sa sustin participantii.

Mai multe poze puteti vedea aici: Lila Charity Bike Race
  
 
 

No comments: