15 January 2013

X-Cross Magstadt


In vara am participat la Cupa Schönbuch - mai multe crosuri de 10km care sunt organizate in satele din preajma celui in care locuiesc si eu. Exista un campionat de acelasi fel, doar ca pe perioada iernii, pe care intentionez sa il bifez complet. Prima cursa din Winterlauf Serie a fost la Magstadt. Dar nu e doar un cross de 10km obisnuit ci e mai mult o cursa cu obstacole, de acolo si denumirea de ''X-Cross''. Pe situl organizatorilor erau cateva poze cu acele obstacole dar la prima vedere pareau doar asa... de forma. Cinci baloti peste care trebuia sa sarim, niste butoaie de bere sa ne incurce la start, un canal cu apa si 3 busteni de ocolit. Nu prea complicat dar la fata locului traseul se arata cu totul altfel, obstacole au fost mult mai multe.
Am avut de parcurs o bucla mica si una mare totalizand cam 9km cu vreo 200m de urcat. Bucla mica a fost plina de spectatori si obstacolele au fost un deliciu si pentru ei si pentru noi. Bucla mare a fost mai dificila, mult noroi pe single trailuri, obstacole de sarit, scari de alergat, contrapante si chiar si rampe de mtb.
Eu personal m-am distrat de minune, traseul si obstacolele au fost foarte bine construite si pozitionate si atmosfera extrem de placuta. Ma trezeam razand ca tampitul de unul singur cand vedeam ce ma asteapta in fata. Multa lume, multi spectatori si mult noroi, o sambata perfecta.
Am terminat pe un loc respectabil, 60 parca si 12 la categoria mea de varsta. Am depasit-o dupa primii 2km si pe Dora, eterna mea adversara de 58 de ani din cursele din vara, ceea ce e bine :)).

Mai multe poze: X-Cross Magstadt
Traseul pe Strava: X-Cross Run


 
 

No comments: