28 January 2013

Anul nou la Heidelberg


Anul acesta nu am mai plecat acasa de sarbatori si a trebuit sa ne umplem cumva timpul in concediul de 2 saptamani pe care l-am avut. In afara de antrenamentele mele normale am luat la rand toate targurile de craciun din zona, pe Mosu' l-am asteptat cuminti acasa cu mici escapate pe la sauna si ape termale iar de revelion am plecat in cantonament la Mishu si Anastasia.
Pe 30 decembrie am tras o tura de trailrunning pe faimoasele trasee ale lui Mishu (aka ''Uica Pavalutz' Trails''). Ultima alergare din 2012 - 13 km lejeri si placuti, perfecti ca sa facem loc in stomac pentru carnatii si berea de la pranz.




Pe 31 am vizitat oraselul Ladenburg, unde in vara sper sa particip la un triatlon, iar restul zilei ne-am petrecut-o gatind pesti si mamaligi. Plictisiti de mancare si bautura (preocupare numarul 1 al romanului in ajunul oricarei sarbatori) ne-am pus in cap sa facem o traznaie la trecerea dintre ani. O tura de potecareala noaptea, prin padure, pana pe un varf de unde putem vedea spectacolul de artificii din Heidelberg.
Ne-am ridicat cu greu de pe canapea pe la ora 21 si am plecat la drumetie cu frontalele pe cap si o sticla de sampanie in rucsac. Vremea ne-a ajutat foarte mult, regiunea e cea mai calduroasa din toata Germania, asa ca am avut de infruntat temperaturi de 4-5 grade, fara zapada, deci fara probleme. Dupa vreo 2 ore jumatate si ceva catarari aprige am ajuns la  punctul de belvedere si curand au inceput luptele jos in vale. Am crezut ca nemtii fiind mai severi din fire nu se vor prea da in vant dupa artificii dar m-am inselat complet. Nu am vazut niciodata asa ceva, parca era o lava care clocoteste peste case, un oras in flacari, razboiul stelelor, sfarsitul lumii... procesiune care a durat in maxima intensitate de la 23:45 pana pe la ora 01:15.
In padure a fost interesant, sunete ciudate, multi ochi atintiti asupra noastra, porci mistreti curiosi si multe explozii si bubuieli in departere. Dupa 4 ore si 22 de km am ajuns acasa destul de obositi. Tura a fost foarte interesanta si inedita pentru toti patru dar se pare ca nu suntem facuti sa prestam sport in miezul noptii, departe de performantele din timpul zilei.

Se zice ca daca noul an m-a prins facand sport asa o sa o tin tot anul. Asta va doresc si voua, la multi ani!


Mai multe poze puteti vedea aici: Revelion in Heidelberg


3 comments:

Mischu said...

da, faina treaba am facut dar ciudat noaptea, am fost doua zile praf :)

Diaconescu Radu said...

Faina ideea Revelionului la ceva inaltime, imi aduce aminte de cativa prieteni Zarnesteni care serbeaza revelionul in fiecare an pe Piatra Mica din Crai.

Mihai Siman said...

Da, e foarte interesant. Pentru noi a fost prima oara dar a fost o alternativa excelent la clasicul chef/betie/mancat pana explodez din fiecare an.